Ο «ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΣ» ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ φ.1754
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μας έχουν γίνει βίωμα πλέον, οι αιτιάσεις περί ρατσισμού των Ελλήνων εις βάρος των ξένων που διαβιούν στην Πατρίδα μας. Βομβαρδιζόμαστε σχεδόν τρεις δεκαετίες από τα ΜΜΕ, ότι θα πρέπει ως λαός να αποβάλουμε ξενοφοβικά σύνδρομα και ρατσιστικές νοοτροπίες, φαινόμενα ιδιαιτέρως μεμονωμένα στην ελληνική κοινωνία.
Το μεταπολιτευτικό κράτος όμως, ένεκα των «προοδευτικών» νοοτροπιών που επικρατούν, από τις οποίες άγεται και φέρεται, συμπεριφέρεται μειωτικά στους Έλληνες, σε κάθε έκφανση του κοινωνικού γίγνεσθαι. Προσφέρει αφειδώς, παχυλά επιδόματα σε πλήθος αλλοδαπών που εισέρχονται στη χώρα, ενώ οι Έλληνες όντας άνεργοι και αβοήθητοι από το κράτος, οδηγούνται στη μετανάστευση. Αφήνει τους Έλληνες σχεδόν ανυπεράσπιστους και έρμαια της εγκληματικότητας των λαθρομεταναστών. Εκχωρεί στους «νομιμοποιημένους» αλλοδαπούς, με ελάχιστες προϋποθέσεις την ελληνική ιθαγένεια, την στιγμή που οι Έλληνες Ομογενείς που αποτελούν σάρκα από την σάρκα του Έθνους, συναντούν αξεπέραστα εμπόδια, ώστε να ασκούν ευκολότερα τα εκλογικά δικαιώματά τους. Χαρακτηρίζονται φασίστες και ρατσιστές, οι Έλληνες που αντιδρούν στην παραβατικότητα των λαθροεισβολέων και όχι οι ασεβείς στους νόμους και τους ηθικούς κώδικες της χώρας που τους φιλοξενεί.
Βέβαια για τους «προοδευτικούς» αυτής της χώρας, τα ανωτέρω συμβάντα πρέπει να είναι ανεκτά, χάριν του «πολυπολιτισμού». Για τους κύκλους αυτούς εξάλλου, η Ελλάς και οι Έλληνες, είναι έννοιες που πρέπει να βληθούν, προς τέρψη της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Φθάσαμε μάλιστα στο παράδοξο και ταυτοχρόνως τραγελαφικό φαινόμενο, να επικρατεί ρατσισμός κατά των Ελλήνων, ακόμα και κατά την τέλεση εγκλημάτων από Έλληνες, οι οποίοι αν και παρανομούν σε χαμηλότερη συχνότητα και ένταση σε σχέση με τους λαθρομετανάστες, κρίνονται αυστηρότερα από τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Παρατηρήσαμε λοιπόν, ότι το προσφάτως τελεσθέν έγκλημα στα Γλυκά Νερά που ήταν ομολογουμένως ειδεχθές, κτηνώδες και αποτρόπαιο, αξιοποιήθηκε αρκούντως από τους αυτόκλητους «δικαιωματιστές», επειδή διεπράχθη από Έλληνα, με αποτέλεσμα αυτοί να ανακαλύψουν και να προσπαθήσουν μάταια, να εμφυτεύσουν στην ελληνική γλώσσα και τη νομική ορολογία, τον αδόκιμο και μειωτικό για τις γυναίκες όρο, «γυναικοκτονία»!!!
Θα είχε συμβεί όμως το ίδιο εάν ο δολοφόνος ήταν αλλοδαπός; Γιατί δεν ομίλησε κανείς για «γυναικοκτονία» τόσα χρόνια που οι Ελληνίδες, δολοφονούνται ανηλεώς από άτομα που έχουν τον δικό τους «πολιτισμό»; Γιατί οι ειδήσεις που αφορούν δολοφονίες, ληστείες, βιασμούς Ελληνίδων από λαθρομετανάστες, χάνονται ως επί το πλείστον, στα δελτία ειδήσεων και εξαφανίζονται μετά από 2 ή 3 ημέρες το πολύ;
Απασχολεί φαίνεται τους λαθρομεταναστολάγνους, όχι τόσο το είδος και η απαξία του εγκλήματος, όσο το ποιος είναι ο θύτης και ποιος το θύμα. Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι κρίνουν τους δράστες με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αν ο δράστης είναι λευκός, ετεροφυλόφυλος άνδρας, Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος, πράγμα σπάνιο, τότε αυτός παρουσιάζεται εκ των προτέρων και πριν την περάτωση της δικαστικής διαδικασίας, ως τέρας, δικαίως πολλές φορές.
Αν όμως ο δράστης είναι ισλαμιστής λαθρομετανάστης, το ειδεχθές έγκλημα που τυχόν διαπράξει δεν πρόκειται να λάβει στην επικαιρότητα, τις διαστάσεις που θα του άρμοζε. Ποιος αλήθεια από τους σημερινούς «δικαιωματιστές», διαδήλωσε ή έστω εξέδωσε ένα δελτίο τύπου εκφράζοντας την απέχθειά του, για τον λαθρομετανάστη βιαστή και παρ’ ολίγον δολοφόνο της 15χρονης Μυρτούς, πριν 9 χρόνια στην Πάρο, η οποία μετετράπη εξαιτίας της βιαιότητός του, σε κορίτσι με ειδικές ανάγκες; Ποιος ενδιαφέρθηκε τότε για τα καταπατηθέντα γυναικεία και ανθρώπινα δικαιώματα;
Σε ποιο βαθμό καταδικάστηκαν ηθικά, οι αλλοδαποί που φέρονται ως βιαστές σε μία σειρά πρόσφατων περιστατικών, όπως αυτά των βιασμών της άτυχης 50χρονης καθαρίστριας στα Πετράλωνα, της 25χρονης εγκύου γυναίκας και της 19χρονης κοπέλας που βασανιζόταν επί τριημέρου, στο κέντρο της Αθήνας; Ποιος από τους ευαισθητούληδες ανθρωπιστές κάθε υπαρκτής ή ανύπαρκτης μειονότητος, ενδιαφέρθηκε συνειδητά για τις ανωτέρω δυστυχισμένες γυναίκες, που υπήρξαν θύματα απολίτιστων και απάνθρωπων βασανιστών;
Ποιος αλήθεια τολμά να καταδικάσει όλους αυτούς τους ξενόφερτους ολετήρες της εθνικοκοινωνικής συνοχής οι οποίοι επιδεικνύουν πρωτοφανή απαξία κατά της ζωής, της περιουσίας, της γενετήσιας ελευθερίας, ήτοι δικαιωμάτων που σέβεται κάθε πολιτισμένος άνθρωπος που ζει σε μια ευνομούμενη πολιτεία; Ποιος τολμά να αντιταχθεί σε όλους αυτούς που θεωρούν «κοινή» κάθε γυναίκα που δεν φορά μπούργκα; Ο δρόμος που ακολουθούν οι θιασώτες του «δικαιωματισμού» και των εθνομηδενιστικών αντιλήψεων είναι επικίνδυνος.
Ελλοχεύει ο κίνδυνος να ενταχθεί στην κουλτούρα της Ελλάδος, που από χώρα, εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς σε χώρο ανομίας και εθνικής ανομοιογένειας, η αρρωστημένη τριτοκοσμική κουλτούρα, βάσει της οποίας η γυναίκα αντιμετωπίζεται ως κατώτερο ανθρώπινο είδος, που δολοφονείται, που βιάζεται και μετά λιθοβολείται ως «μίασμα», γιατί έτσι επιτάσσει η απαξιωτική αντίληψη περί ανθρώπινης ζωής, ενώ είναι επιτρεπτή η τέλεση γάμων 10χρονων κοριτσιών, με συζύγους, ακόμη και ηλικιωμένους άνδρες.
Δυστυχώς δεν έχουμε ακούσει έως σήμερα τους «δικαιωματιστές», να καταδικάζουν σθεναρά αυτές τις ασύμβατες με την ελληνική κοινωνία, νοσηρές αντιλήψεις. Αντιθέτως μάλιστα, οι εμφορούμενοι από αριστερίστικες ιδεοληψίες, θεωρούν απαραίτητη την πολιτογράφηση όλων αυτών των παραβατικών (στην πλειοψηφία τους) ατόμων, ως «Ελλήνων» και την ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία για να συμβάλουν δήθεν στην καταπολέμηση του δημογραφικού προβλήματος.
Είναι αυτοί που δηλώνουν υπέρμαχοι της μειώσεως των επαπειλούμενων ποινών, γεγονός που συνέβη κατά την θέσπιση του νέου Ποινικού Κώδικα επί ΣΥΡΙΖΑ, του οποίου το πλαίσιο επιεικούς αντιμετωπίσεως των εγκληματιών, εξακολουθεί να ισχύει σχεδόν αυτούσιο και επί κυβερνήσεως της Ν.Δ.
Ας σκεφθούν επιτέλους όλοι αυτοί μου ομιλούν περί αυταρχικής Πατριαρχίας των Ελλήνων, τις ιδεοληπτικές αντιφάσεις τους ένεκα των οποίων υποστηρίζουν τα γυναικεία δικαιώματα υπό προϋποθέσεις. Ας αναλογιστούν ότι εάν ο «πολυπολιτισμός» επικρατήσει καθολικά στην Ελλάδα, εγκλήματα σαν αυτό των Γλυκών Νερών με θύμα την άτυχη Καρολάιν, θα είναι καθημερινό φαινόμενο. Ας καταλάβουν όλοι αυτοί, ότι οι μητέρες μας, οι αδελφές μας, οι γυναίκες μας, οι κόρες μας, κινδυνεύουν θανάσιμα, όχι από τις παραδοσιακές άγραφες ηθικές πατριαρχικές αρχές του Ελληνισμού, που επιτάσσουν τον σεβασμό και την προστασία της τιμής των γυναικών με κάθε θυσία, αλλά από βάρβαρες και τριτοκοσμικές, εγκληματικές εμμονές.
Η τιμωρία κάθε στυγνού εγκληματία πρέπει να είναι αυστηρή και παραδειγματική.
Δεν πρόκειται όμως να επιτρέψουμε στους ελληνόφωνους εχθρούς του Έθνους, να προβαίνουν σε απαράδεκτες γενικεύσεις, ότι οι Έλληνες άνδρες και σύζυγοι, είναι ικανοί να διαπράξουν ασύλληπτα εγκλήματα, ενώ στη συντριπτική πλειοψηφία τους σέβονται όσο λίγοι, τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ με τον όρο «γυναικοκτονία», λες και η γυναίκα είναι κατώτερο είδος ανθρώπου. Δεν θα ανεχθούμε τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων και δεν θα καθορίσουμε ποτέ την απαξία των εγκλημάτων με κριτήριο την εθνικότητα του δράστη. Ως εδώ με τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων, ήτοι των φορέων του Αρχαιοελληνικού Πνεύματος και της Χριστιανικής Ηθικής. Αρχών που αποτελούν τους ακρογωνιαίους λίθους του Παγκοσμίου Πολιτισμού και δεν θα ανεχθούν ποτέ, νοοτροπίες που λοιδορούν την ανθρώπινη ζωή.
Αναδημοσιευμένο από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ»
ΟΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ Ο «ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΣ» ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Του Ανδρέα Μητσόπουλου* |
Μας έχουν γίνει βίωμα πλέον, οι αιτιάσεις περί ρατσισμού των Ελλήνων εις βάρος των ξένων που διαβιούν στην Πατρίδα μας. Βομβαρδιζόμαστε σχεδόν τρεις δεκαετίες από τα ΜΜΕ, ότι θα πρέπει ως λαός να αποβάλουμε ξενοφοβικά σύνδρομα και ρατσιστικές νοοτροπίες, φαινόμενα ιδιαιτέρως μεμονωμένα στην ελληνική κοινωνία.
Το μεταπολιτευτικό κράτος όμως, ένεκα των «προοδευτικών» νοοτροπιών που επικρατούν, από τις οποίες άγεται και φέρεται, συμπεριφέρεται μειωτικά στους Έλληνες, σε κάθε έκφανση του κοινωνικού γίγνεσθαι. Προσφέρει αφειδώς, παχυλά επιδόματα σε πλήθος αλλοδαπών που εισέρχονται στη χώρα, ενώ οι Έλληνες όντας άνεργοι και αβοήθητοι από το κράτος, οδηγούνται στη μετανάστευση. Αφήνει τους Έλληνες σχεδόν ανυπεράσπιστους και έρμαια της εγκληματικότητας των λαθρομεταναστών. Εκχωρεί στους «νομιμοποιημένους» αλλοδαπούς, με ελάχιστες προϋποθέσεις την ελληνική ιθαγένεια, την στιγμή που οι Έλληνες Ομογενείς που αποτελούν σάρκα από την σάρκα του Έθνους, συναντούν αξεπέραστα εμπόδια, ώστε να ασκούν ευκολότερα τα εκλογικά δικαιώματά τους. Χαρακτηρίζονται φασίστες και ρατσιστές, οι Έλληνες που αντιδρούν στην παραβατικότητα των λαθροεισβολέων και όχι οι ασεβείς στους νόμους και τους ηθικούς κώδικες της χώρας που τους φιλοξενεί.
Βέβαια για τους «προοδευτικούς» αυτής της χώρας, τα ανωτέρω συμβάντα πρέπει να είναι ανεκτά, χάριν του «πολυπολιτισμού». Για τους κύκλους αυτούς εξάλλου, η Ελλάς και οι Έλληνες, είναι έννοιες που πρέπει να βληθούν, προς τέρψη της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Φθάσαμε μάλιστα στο παράδοξο και ταυτοχρόνως τραγελαφικό φαινόμενο, να επικρατεί ρατσισμός κατά των Ελλήνων, ακόμα και κατά την τέλεση εγκλημάτων από Έλληνες, οι οποίοι αν και παρανομούν σε χαμηλότερη συχνότητα και ένταση σε σχέση με τους λαθρομετανάστες, κρίνονται αυστηρότερα από τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Παρατηρήσαμε λοιπόν, ότι το προσφάτως τελεσθέν έγκλημα στα Γλυκά Νερά που ήταν ομολογουμένως ειδεχθές, κτηνώδες και αποτρόπαιο, αξιοποιήθηκε αρκούντως από τους αυτόκλητους «δικαιωματιστές», επειδή διεπράχθη από Έλληνα, με αποτέλεσμα αυτοί να ανακαλύψουν και να προσπαθήσουν μάταια, να εμφυτεύσουν στην ελληνική γλώσσα και τη νομική ορολογία, τον αδόκιμο και μειωτικό για τις γυναίκες όρο, «γυναικοκτονία»!!!
Θα είχε συμβεί όμως το ίδιο εάν ο δολοφόνος ήταν αλλοδαπός; Γιατί δεν ομίλησε κανείς για «γυναικοκτονία» τόσα χρόνια που οι Ελληνίδες, δολοφονούνται ανηλεώς από άτομα που έχουν τον δικό τους «πολιτισμό»; Γιατί οι ειδήσεις που αφορούν δολοφονίες, ληστείες, βιασμούς Ελληνίδων από λαθρομετανάστες, χάνονται ως επί το πλείστον, στα δελτία ειδήσεων και εξαφανίζονται μετά από 2 ή 3 ημέρες το πολύ;
Απασχολεί φαίνεται τους λαθρομεταναστολάγνους, όχι τόσο το είδος και η απαξία του εγκλήματος, όσο το ποιος είναι ο θύτης και ποιος το θύμα. Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι κρίνουν τους δράστες με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αν ο δράστης είναι λευκός, ετεροφυλόφυλος άνδρας, Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος, πράγμα σπάνιο, τότε αυτός παρουσιάζεται εκ των προτέρων και πριν την περάτωση της δικαστικής διαδικασίας, ως τέρας, δικαίως πολλές φορές.
Αν όμως ο δράστης είναι ισλαμιστής λαθρομετανάστης, το ειδεχθές έγκλημα που τυχόν διαπράξει δεν πρόκειται να λάβει στην επικαιρότητα, τις διαστάσεις που θα του άρμοζε. Ποιος αλήθεια από τους σημερινούς «δικαιωματιστές», διαδήλωσε ή έστω εξέδωσε ένα δελτίο τύπου εκφράζοντας την απέχθειά του, για τον λαθρομετανάστη βιαστή και παρ’ ολίγον δολοφόνο της 15χρονης Μυρτούς, πριν 9 χρόνια στην Πάρο, η οποία μετετράπη εξαιτίας της βιαιότητός του, σε κορίτσι με ειδικές ανάγκες; Ποιος ενδιαφέρθηκε τότε για τα καταπατηθέντα γυναικεία και ανθρώπινα δικαιώματα;
Σε ποιο βαθμό καταδικάστηκαν ηθικά, οι αλλοδαποί που φέρονται ως βιαστές σε μία σειρά πρόσφατων περιστατικών, όπως αυτά των βιασμών της άτυχης 50χρονης καθαρίστριας στα Πετράλωνα, της 25χρονης εγκύου γυναίκας και της 19χρονης κοπέλας που βασανιζόταν επί τριημέρου, στο κέντρο της Αθήνας; Ποιος από τους ευαισθητούληδες ανθρωπιστές κάθε υπαρκτής ή ανύπαρκτης μειονότητος, ενδιαφέρθηκε συνειδητά για τις ανωτέρω δυστυχισμένες γυναίκες, που υπήρξαν θύματα απολίτιστων και απάνθρωπων βασανιστών;
Ποιος αλήθεια τολμά να καταδικάσει όλους αυτούς τους ξενόφερτους ολετήρες της εθνικοκοινωνικής συνοχής οι οποίοι επιδεικνύουν πρωτοφανή απαξία κατά της ζωής, της περιουσίας, της γενετήσιας ελευθερίας, ήτοι δικαιωμάτων που σέβεται κάθε πολιτισμένος άνθρωπος που ζει σε μια ευνομούμενη πολιτεία; Ποιος τολμά να αντιταχθεί σε όλους αυτούς που θεωρούν «κοινή» κάθε γυναίκα που δεν φορά μπούργκα; Ο δρόμος που ακολουθούν οι θιασώτες του «δικαιωματισμού» και των εθνομηδενιστικών αντιλήψεων είναι επικίνδυνος.
Ελλοχεύει ο κίνδυνος να ενταχθεί στην κουλτούρα της Ελλάδος, που από χώρα, εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς σε χώρο ανομίας και εθνικής ανομοιογένειας, η αρρωστημένη τριτοκοσμική κουλτούρα, βάσει της οποίας η γυναίκα αντιμετωπίζεται ως κατώτερο ανθρώπινο είδος, που δολοφονείται, που βιάζεται και μετά λιθοβολείται ως «μίασμα», γιατί έτσι επιτάσσει η απαξιωτική αντίληψη περί ανθρώπινης ζωής, ενώ είναι επιτρεπτή η τέλεση γάμων 10χρονων κοριτσιών, με συζύγους, ακόμη και ηλικιωμένους άνδρες.
Δυστυχώς δεν έχουμε ακούσει έως σήμερα τους «δικαιωματιστές», να καταδικάζουν σθεναρά αυτές τις ασύμβατες με την ελληνική κοινωνία, νοσηρές αντιλήψεις. Αντιθέτως μάλιστα, οι εμφορούμενοι από αριστερίστικες ιδεοληψίες, θεωρούν απαραίτητη την πολιτογράφηση όλων αυτών των παραβατικών (στην πλειοψηφία τους) ατόμων, ως «Ελλήνων» και την ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία για να συμβάλουν δήθεν στην καταπολέμηση του δημογραφικού προβλήματος.
Είναι αυτοί που δηλώνουν υπέρμαχοι της μειώσεως των επαπειλούμενων ποινών, γεγονός που συνέβη κατά την θέσπιση του νέου Ποινικού Κώδικα επί ΣΥΡΙΖΑ, του οποίου το πλαίσιο επιεικούς αντιμετωπίσεως των εγκληματιών, εξακολουθεί να ισχύει σχεδόν αυτούσιο και επί κυβερνήσεως της Ν.Δ.
Ας σκεφθούν επιτέλους όλοι αυτοί μου ομιλούν περί αυταρχικής Πατριαρχίας των Ελλήνων, τις ιδεοληπτικές αντιφάσεις τους ένεκα των οποίων υποστηρίζουν τα γυναικεία δικαιώματα υπό προϋποθέσεις. Ας αναλογιστούν ότι εάν ο «πολυπολιτισμός» επικρατήσει καθολικά στην Ελλάδα, εγκλήματα σαν αυτό των Γλυκών Νερών με θύμα την άτυχη Καρολάιν, θα είναι καθημερινό φαινόμενο. Ας καταλάβουν όλοι αυτοί, ότι οι μητέρες μας, οι αδελφές μας, οι γυναίκες μας, οι κόρες μας, κινδυνεύουν θανάσιμα, όχι από τις παραδοσιακές άγραφες ηθικές πατριαρχικές αρχές του Ελληνισμού, που επιτάσσουν τον σεβασμό και την προστασία της τιμής των γυναικών με κάθε θυσία, αλλά από βάρβαρες και τριτοκοσμικές, εγκληματικές εμμονές.
Η τιμωρία κάθε στυγνού εγκληματία πρέπει να είναι αυστηρή και παραδειγματική.
Δεν πρόκειται όμως να επιτρέψουμε στους ελληνόφωνους εχθρούς του Έθνους, να προβαίνουν σε απαράδεκτες γενικεύσεις, ότι οι Έλληνες άνδρες και σύζυγοι, είναι ικανοί να διαπράξουν ασύλληπτα εγκλήματα, ενώ στη συντριπτική πλειοψηφία τους σέβονται όσο λίγοι, τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ με τον όρο «γυναικοκτονία», λες και η γυναίκα είναι κατώτερο είδος ανθρώπου. Δεν θα ανεχθούμε τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων και δεν θα καθορίσουμε ποτέ την απαξία των εγκλημάτων με κριτήριο την εθνικότητα του δράστη. Ως εδώ με τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων, ήτοι των φορέων του Αρχαιοελληνικού Πνεύματος και της Χριστιανικής Ηθικής. Αρχών που αποτελούν τους ακρογωνιαίους λίθους του Παγκοσμίου Πολιτισμού και δεν θα ανεχθούν ποτέ, νοοτροπίες που λοιδορούν την ανθρώπινη ζωή.
Αναδημοσιευμένο από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ»
* Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ είναι Δικηγόρος - Συγγραφέας από το Λέχαιο Κορινθίας
Αφήστε ένα σχόλιο