Σύσταση Δικτύου Πόλεων «Διαδρομή του Αποστόλου Παύλου» με πρωτοβουλία του Δήμου Κορινθίων (Φ. 1991)
Στις 13 Ιουνίου 2026, στην Κόρινθο, πραγματοποιήθηκε το αποφασιστικό βήμα για τη δημιουργία του Δικτύου Πόλεων με την επωνυμία «Διαδρο...Περισσότερα...