Header Ads

ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ (Φ. 1992)

 

Mπαράζ περιοδειών σε όλη την Ελλάδα και το τρίπτυχο Μητσοτάκη για αυτοδυναμία στη ΝΔ

Το πρώτο μήνυμα είναι ότι το κυβερνών κόμμα δεν θα αλλάξει την πολιτική του, ούτε θα υποσχεθεί περισσότερα λόγω των δημοσκοπήσεων

Με εξορμήσεις ανά την Ελλάδα και σαφή στρατηγική, επιχειρεί η ΝΔ να προσεγγίσει τους πολίτες και να τους πείσει για την αναγκαιότητα να της δώσουν εκ νέου ισχυρή εντολή στις επερχόμενες εκλογές.

Η κατεύθυνση της Πειραιώς και του Μαξίμου για τις εκλογές, όποτε και να γίνουν, προς τα «γαλάζια« στελέχη της ΝΔ, είναι σαφής. Τρεις είναι οι λόγοι που προτάσσουν στην επικοινωνία τους με την εκλογική βάση.

 «Το είπαμε και το κάναμε»

Το πρώτο μήνυμα είναι ότι το κυβερνών κόμμα δεν θα αλλάξει την πολιτική του, ούτε θα υποσχεθεί περισσότερα λόγω των δημοσκοπήσεων.

Επιχειρώντας να αναδείξουν πλειοδοσία παροχών από τα άλλα κόμματα, χωρίς κοστολόγηση και με στόχο την ψηφοθηρία, υπουργοί, βουλευτές και κομματικά στελέχη σημειώνουν ότι η ΝΔ έχει τιμήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, όσο και με σειρά παρεμβάσεων στο κράτος και την καθημερινότητα αλλά και με την ενίσχυση της χώρας στο επίπεδο της εξωτερικής πολιτικής και της άμυνας, όπως τονίζουν στελέχη του κυβερνώντος κόμματος.

Με έμφαση στον «αρχηγό της ομάδας»

Εμπνεόμενοι και από το Μουντιάλ που είναι σε εξέλιξη, το δεύτερο μήνυμα προς τους πολίτες είναι ότι στο… επίπεδο και του αρχηγού και της ομάδας, «η ΝΔ υπερέχει σε σχέση με τους αντιπάλους της», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

 «Γιατί αυτοδυναμία στη ΝΔ»

Και το τρίτο μήνυμα, αφορά στη σύγκριση των προγραμματικών θέσεων των κομμάτων, με τα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη να τονίζουν ότι «η ΝΔ είναι το μόνο κόμμα στο οποίο μπορεί να ακουμπήσει τις ελπίδες του ο πολίτης».

«Το ζητούμενο για εμάς δεν είναι να εξασφαλίσουμε μία τρίτη θητεία για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Το ζητούμενο είναι πως θα υπηρετηθούν καλύτερα τα εθνικά συμφέροντα. Γι’ αυτό το 2019 και το 2023 είπαμε λιγότερα σε σχέση με τα άλλα κόμματα και γι’ αυτό στο τέλος της τετραετίας θα τα έχουμε κάνει όλα» δηλώνουν οι ίδιες πηγές.

Με πρόταγμα το διακύβευμα της κάλπης

Με σταθερή τη θέση ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν το 2027, η Ν.Δ. δίνει έμφαση στο διακύβευμα της κάλπης, όπως το έχει περιγράψει και ο πρωθυπουργός. Στην ανάγκη για αυτοδυναμία ως προϋπόθεση για τη σταθερότητα που οδηγεί στην ανάπτυξη της χώρας και στην ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών.

Με αναφορά στη θέση του Νίκου Ανδρουλάκη ότι δεν θα έμπαινε σε μία κυβέρνηση συνεργασίας – κι ενώ θεωρούν το ΠΑΣΟΚ ως τον μόνο δυνητικό εταίρο – τα «γαλάζια» στελέχη επισημαίνουν τον κίνδυνο ακυβερνησίας, εν μέσω μάλιστα μεγάλων γεωπολιτικών και άλλων προκλήσεων.

 

 

Π. Γερουλάνος: «Είναι ώρα να μιλήσουμε για λαϊκές μεταρρυθμίσεις, όχι μόνο για επιδόματα»

 «Το ρητό, γνωστό. Δώσε σε έναν άνθρωπο ψάρι και θα έχει φαΐ για μια μέρα. Μάθε του να ψαρεύει και θα έχει φαΐ για μια ολόκληρη ζωή. Τι σημαίνει; Δώστου ψάρι και τον κρατάς εξαρτημένο. Μάθε του να ψαρεύει και στέκει στα πόδια του. Πλην όμως, στην Ελλάδα δεν είναι μονάχα η γνώση το πρόβλημα. Είναι και ότι Έλληνες και Ελληνίδες που ξέρουν να ψαρεύουν δεν έχουν πρόσβαση στη λίμνη. Τρόποι αποκλεισμού; Από την εκπαίδευση μέχρι την γραφειοκρατία, και από το τραπεζικό σύστημα ως τη φορολογία. Όλα λειτουργούν για να βρίσκεται το παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας στα χέρια λίγων», είπε στην αρχή της ομιλίας του στην Ολομέλεια της Βουλής, στο πλαίσιο της συζήτησης του πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Α’ Αθηνών, Παύλος Γερουλάνος.

Και συνέχισε: «Τα χαμηλότερα στρώματα της χώρας μένουν έρμαια της εξάρτησης από την εκάστοτε κυβέρνηση. Ζουν με επιδόματα και ζουν οριακά. Και η Κυβέρνηση αποκτά στρατιές που περιμένουν με αγωνία να ακούσουν με τι θα τους ελεήσει ο Πρωθυπουργός στην ΔΕΘ».

 

ΣΥΡΙΖΑ για απογευματινά χειρουργεία: Άλλο ένα κυβερνητικό φιάσκο καταρρέει με θόρυβο

 «Πυρά» του ΣΥΡΙΖΑ προς την κυβέρνηση για τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία.

 «Τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία παρουσιάστηκαν ως η μεγάλη λύση για τις λίστες αναμονής του ΕΣΥ. Σήμερα το πρόγραμμα οδηγείται σε αδιέξοδο, με χιλιάδες ασθενείς να παραμένουν σε αναμονή και πολύτιμους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης να κινδυνεύουν να μείνουν αναξιοποίητοι», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Όπως αναφέρει σε σχόλιό του το γραφείο Τύπου του κόμματος, «η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι είναι αποτελεσματική στις εξαγγελίες και αναποτελεσματική στην υλοποίηση».

«Οι πολίτες πληρώνουν ακριβά το τίμημα της ανικανότητας και των ιδεοληψιών της κυβέρνησης που οδήγησαν σε ακόμα ένα κυβερνητικό ναυάγιο», καταλήγει. NEWS24/7  

 

 

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, παραβρέθηκε σήμερα στο άνοιγμα των εκδηλώσεων “Ημέρες του Βιετνάμ στην Ελλάδα”, που πραγματοποιούνται στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων (πάρκο Ελευθερίας) και θα διαρκέσουν ως τις 26 Ιουνίου 2026.

Οι εκδηλώσεις διοργανώνονται από την Πρεσβεία του Βιετνάμ στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Μνημείο Χο Τσι Μινχ, το Υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού, τον ΟΠΑΝΔΑ και τον Κινηματογράφο New Star.

Στο επίκεντρο των εκδηλώσεων είναι η έκθεση φωτογραφίας με θέμα «Από τον πατριώτη νεαρό Νγκουγιέν Τατ Ταν, στο σύμβολο της εθνικής απελευθέρωσης Χο Τσι Μινχ» που αναφέρεται στη ζωή και την προσφορά του μεγάλου αυτού επαναστάτη.

 Ο Δημήτρης Κουτσούμπας, χαιρετίζοντας τα εγκαίνια της έκθεσης σημείωσε:

“Χαιρετίζω την πραγματοποίηση των “Ημερών Βιετνάμ στην Ελλάδα”. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που επιτρέπει στο ελληνικό κοινό να έρθει σε επαφή με στοιχεία της ιστορίας και του πολιτισμού του Βιετνάμ, δυναμώνοντας τους δεσμούς φιλίας και αλληλεγγύης μεταξύ των δυο λαών.

Θα ήθελα να ξεχωρίσω ιδιαίτερα τη θεματική φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Από τον πατριώτη νεαρό Νγκουγιέν Τατ Ταν, στο σύμβολο της εθνικής απελευθέρωσης Χο Τσι Μινχ», αφιερωμένη στον ηγέτη του λαού του Βιετνάμ στους σκληρούς αγώνες που έδωσε για την κατάκτηση της ανεξαρτησίας. Σε μια προσωπικότητα του διεθνούς επαναστατικού κινήματος και του πολιτισμού, που σφράγισε με τη δράση του, τους σκληρούς αγώνες του λαού του Βιετνάμ για την εθνική και κοινωνική του απελευθέρωση.

Αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη μια προσπάθεια αναθεώρησης της ιστορίας, με στόχο την ενοχοποίηση των λαϊκών αγώνων και τη συκοφάντηση των επαναστατικών παραδόσεων.

Γι’ αυτό θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικές τις εκδηλώσεις που φωτίζουν τη μνήμη και την ιστορική αλήθεια, που επιβεβαιώνουν ότι ο ιμπεριαλισμός δεν είναι ανίκητος, ότι οι λαοί έχουν τη δύναμη και μπορούν να γίνουν κύριοι του πεπρωμένου τους.

Επιτρέψτε μου να μνημονεύσω ότι αύριο, 25 Ιουνίου, συμπληρώνονται πέντε χρόνια από τον θάνατο του συντρόφου Κώστα Σαραντίδη, που πολέμησε στο πλευρό των Βιετμίνχ ενάντια στη γαλλική αποικιοκρατία.

Ο θρυλικός Νγκουιέν Βαν Λαπ, παρασημοφορημένος Ήρωας των Λαϊκών Ενόπλων Δυνάμεων του Βιετνάμ, μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος Βιετνάμ και του ΚΚΕ, αποτέλεσε ζωντανό σύνδεσμο των λαών των δυο χωρών και των αγώνων τους.

Εύχομαι από καρδιάς, εκ μέρους της ΚΕ του ΚΚΕ, καλή επιτυχία στην έκθεση και τις υπόλοιπες εκδηλώσεις των Ημερών Βιετνάμ”.

 

Οι δηλώσεις της Ζωής για την ασυδοσία των funds

 «Η Πλεύση Ελευθερίας έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα ανεχθεί την ασυδοσία των funds στη χώρα μας, ούτε θα ανεχθεί τα παιχνίδια που παίζει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη με τις τράπεζες και τα funds. Ήδη από την έκδοση των εκθέσεων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην έκδοση της αποφάσεως 6 του 2026 του Αρείου Πάγου, στη διαπίστωση ότι εξακολουθεί να μην αποπληρώνεται το κομματικό χρέος του Κυβερνώντος Κόμματος, που έχει φτάσει στα 540 εκατομμύρια ευρώ, αλλά ταυτόχρονα εξακολουθούν να μαστίζουν τους πολίτες οι ασύδοτες πρακτικές των funds με την ανοχή της ίδιας Κυβέρνησης, που απολαμβάνει σκανδαλώδους ανοχής από τράπεζες και funds, είναι σαφές ότι ο Ελληνικός Λαός έχει θυματοποιηθεί από παράνομες και συγκροτούσες αξιόποινες πράξεις πρακτικές της Κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Η Πλεύση Ελευθερίας δεν πρόκειται να καθίσει με τα χέρια σταυρωμένα. Για το ζήτημα αυτό θα αναλάβουμε άμεσα πρωτοβουλίες, που θα ανακοινώσουμε τις επόμενες μέρες, και οι υπερχρεωμένοι συμπολίτες μας, οι ταλανιζόμενοι δανειολήπτες, θα πρέπει να ξέρουν ότι έχουν έναν σύμμαχο, μία σύμμαχο, μία δύναμη που βρίσκεται και θα βρίσκεται στο πλευρό τους μέχρι τη διαγραφή όλων εκείνων των χρεών που είναι παράνομα, καταχρηστικά και επιβάλλονται κατά τρόπο έκνομο στους πολίτες, μέχρι την πλήρη ανακούφιση της κοινωνίας από όλες εκείνες τις επιβαρύνσεις που θα έπρεπε προ πολλού να έχουν εξαλειφθεί.

Είναι σαφές ότι μια Κυβέρνηση που χρωστάει και δεν πληρώνει, δεν νομιμοποιείται να ενεργοποιεί εναντίον των απλών πολιτών –για ήσσονες οφειλές που είναι και ανυπαίτιες, αλλά και αμφισβητούμενες, και εν πολλοίς παράνομες– δεν νομιμοποιείται, λοιπόν, να υποχρεώνει τους πολίτες να υφίστανται μέτρα, περιορισμούς, περιστολή εισοδημάτων και υπονόμευση του βιοτικού τους επιπέδου στο όνομα της δήθεν “συνέπειας”.

Το παράδειγμα είναι εκείνο που πείθει, και η Νέα Δημοκρατία και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχουν δώσει το παράδειγμα της πλήρους ασυνέπειας, της πλήρους ασυδοσίας και της έκλυτης διαφθοράς, που σε λίγο θα τελειώσει».

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια