ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗ ΒΙΛΙΑΛΗ (Φ.1992)
Σε δύο ιδιαίτερα σημαντικές εκδηλώσεις που ανέδειξαν την πνευματική, πολιτιστική και κοινωνική ταυτότητα της Κορινθίας, παρευρέθηκε η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη διαρκή στήριξή της σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη γνώση, τον πολιτισμό και τις αξίες που ενώνουν την κοινωνία.
Η υφυπουργός συμμετείχε στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Κορίνθου στις 20 Ιουνίου 2026, με θέμα «Το Νομικό Πνεύμα του Αποστόλου Παύλου», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου. Η υφυπουργός στον χαιρετισμό, που απηύθυνε, υπογράμμισε ότι :«Η εκδήλωση με θέμα «Το Νομικό Πνεύμα του Αποστόλου Παύλου» επιχείρησε — και πέτυχε — να συνδέσει τη διδασκαλία και τον πανανθρώπινο λόγο του Αποστόλου Παύλου με τη νομική επιστήμη, η οποία υπηρετεί τη λογική, τη δικαιοσύνη και την τάξη. Εκτιμώ ότι έγινε κατανοητό από όλους τους συμμετέχοντες πως το κοινό σημείο επαφής ήταν η Αγάπη και ο σεβασμός προς τον Άνθρωπο και την αξία του. Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους ομιλητές για την εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία.»
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, η υφυπουργός κ. Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη παρευρέθηκε επίσης στα εγκαίνια του Κέντρου Πολιτισμού «Γιάννης Σπανός», ενός νέου χώρου αφιερωμένου στη μνήμη και το έργο του σπουδαίου Έλληνα συνθέτη, ο οποίος συνέδεσε το όνομά του με σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής μουσικής δημιουργίας. Η λειτουργία του Κέντρου αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία για την περιοχή, καθώς προσθέτει έναν ζωντανό πυρήνα πολιτισμού, δημιουργίας και εξωστρέφειας, ανοιχτό στους πολίτες, στους νέους ανθρώπους και στους επισκέπτες. Παράλληλα, η υφυπουργός υπογράμμισε ότι το Κέντρο φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως σημείο συνάντησης της τέχνης, της μουσικής και της εκπαίδευσης, ενισχύοντας την πολιτιστική δραστηριότητα και συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της πολιτιστικής ζωής του τόπου.

Αφήστε ένα σχόλιο