Header Ads

ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΒΡΕΦΗ φ.1749

ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΒΡΕΦΗ
  

Πόσοι από τους αναγνώστες της εδώ επιφυλλίδας θα εκτιμήσουν τυχόν διαμαρτυρίες ή την οργή και την αγανάκτηση για τη υπουργική απόφαση «να αρχίζει από το νηπιαγωγείο η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στην Ελλάδα;» Στην έρημο της ανοησία που καταπίνει προοδευτικά και αδυσώπητα την πολιτική , ο υπουργικός φέτας γυαλίζει (και αυτό επιδίωκε ), ωσάν πρωτοβουλία «προοδευτική» «εκσυγχρονιστική» , μέγιστης «χρησιμότητας» .

Αγγλικά από το νηπιαγωγείο , σημαίνει , για τους θεωρητικούς» της καταναλωτικής μονομανίας , την υποταγή ακόμα και του ψυχισμού των νηπίων στη χρησιμοθηρική μονομανία . «Να έχει εφόδιο το παιδί δύο γλώσσες- εφόδιο , οπό , χρηστικό εργαλείο , κλειδί πρόσβασης στα πλανητικά αποθεωμένο πρωταγωνιστικό της φαλαινοθηρίας . Να είμαστε σίγουροί ότι θα σταδιοδρομήσει θριαμβικά το παιδί σαν γενίτσαρος , του μηχανοργανωμένου διεθνισμού της αγγλόφωνους . Δεκαετίες τώρα , έχουν την ευθύνη της παιδείας (δηλαδή την τρομακτική σε συνέπειες δυνατότητα να καθορίζουν τη «καλλιέργεια» , την ποιότητα στη ζωή μας) άνθρωποι που αποδείχτηκαν ή αποδείχνονται ανίκανοι να υποψιαστούν τι σημαίνει «μητρική γλώσσα» , ποια η διαφορά τη ς μητρικής από κάθε άλλη διδαγμένη , με γραμματικές , και συντακτικό , γλώσσα .

Το φαιδρότερο από όλα: Δεκαετίες τώρα , η αγγλική γλώσσα διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία , από την πρώτη του δημοτικού ως και την Τρίτη Λυκείου – δώδεκα χρόνια. Με αποτέλεσμα; Όλοι ξέρουμε και ζούμε το σχεδόν μηδενικό αποτέλεσμα – σκέτη ντροπή . Όταν το σχολείο δεν κατορθώνει να εκπαιδεύσει τα παιδιά στη χρήση (απαραίτητη) μιας διεθνούς γλώσσας , τι νόημα μπορεί να έχει η εξαγγελία επέκτασης της αποτυχίας και στο Νηπιαγωγείο ; Δεν είναι χυδαία η πρόκληση για τη νοημοσύνη του πολίτη ;

Αγγλικά από το νηπιαγωγείο λοιπόν, τώρα πια όλα επιτρέπονται , αφού τίποτα δεν έχει νόημα .

( Βλ « Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» 21.Ο6 2020 Χρήστος Γιανναράς ) (Πηγή: « ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ έτος 12ο τεύχος 103ο Ιούλιος- Αύγουστος 2020) (Επιμέλεια : Ελένη Κ. Αρμπή)

Δεν υπάρχουν σχόλια